dimarts, 24 de gener del 2012

Gràcies. Gracias.

Que poc costa agrair, i que poc sovint ho fem...
Ara fa 4 mesos i 16 dies que vaig iniciar la meva aventura... sens dubte molts moments emotius que he viscut han estat gràcies a emails, converses per telefon, petits detallets, regalets... INCREIBLES, vostres... quan dic vostres, sentiu-vos aludits els que us sentiu identificats...
No te preu quan rebo emails que em fan caure les llàgrimes, o que em fan riure a carcajades, o que em fan reflexionar, o que em fan somriure...
I tampoc te preu, parlar amb alguns de vosaltres per skype o per viber, i sentir la connexio que ens uneix....
I no te preu, perque, tot i la distància, les relacions no tenen perque refredar-se... i es cert, que fins que no ho vius, no ho pots saber... i mira que sempre havia pensat lo contrari... pero ara si que puc afirmar, que en el meu cas, rebo una calidesa des de Catalunya... que em fa remoure...

Tot aixo es un recull del que "us he inspirat" fins ara... De vegades em dic a mi mateixa, que em sento mes especial que mai, per alguns de vosaltres... i que em fascina de la manera que us arribeu a obrir i a mostrar a mi....

Per tot aixo, GRÀCIES... GRACIAS...

...Nuria cariño estit ploran de alegria penso molt amtu et trobo molt a falta pero tot no pot ser acao de veure el bloc que bonic ...

...Es una sensacion extrañ por k te echo d menos pero sin ser consciente d k stas tan
lejos!...

... tots em van pregfuntar per tuu i et vam troibar molt a faltar...no va ser el mateix allo sense tu sharitaa...jajaja...

...mil gràcies per existir i formar part de la meva vida, ets magnifica, impresionant, i mil coses més que l'únic que desprenen és venir a veure't allà on siguis i abraçarte ben fort....

...ara comensa la avantura de veritat el mon es teu !!energia positiva around the world came to my sister...

.......espero ke tot vaigi molt be penso molt amb tu besitos enormes testimo....

...te echo tanto tanto d menos k aveces me cuesta pensar k seria d mi vida ahora sin ti...

...natural, i taaaan plena d'energia, de sentiments, de vida... M'ENCANTAAAA!!!!...

...T'haurem de proposar per ministra de Hisenda, perquè veig que tú si saps estirar els diners, no com aquesta colla de "potuls" "derrotxadors"...

...No cabe en el mundo el beso que te envío para que te acompañe noche y día....

...Núriiii no saps la il·lusió que m'ha fet el teu mail aquest matí! Es que no tu pots imaginar m'he emocionat i tot!! ...

...Sempre penso amb tu i parlo de tu a la gent pq admiro molt el q estas fent saps. Penso q ets molt valenta i tens molta empempta, i aixo mencanta de tu. Transmets sempre molta alegria i n ho has de perdre mai. Es el q et fa ser unica....

...aquest viatge no sols t'està servint a tu, sinó que ens estas donant una lliçó a tots...

...tinc moltes ganes de veure't i poder-te fer una abraçada GEGANT!...

...Aquest matí he mirat on seies, despres de veure les teves fotos del blog. Sembla que pertanyi a dues vides diferents. Després he pensat lo bona contes que eres...

...Quan m'han cridat per la reunió i m'han donat la noticia, el primer q he fet és pensar en tu i en l'energia q em vas transmetre...

...Núria................. :_ ) uf....vull dir tantes coses però no sé ni per on començar....

... Trobo a faltar els moments que passavem parlant al piset o a fer una copeta de vinet. Quedar amb tu es com estar a casa saps...

...quin gust parlar amb algu tan alegre!!!...

...nuria que bona que ets!!! jajaja m'encanta el blog!! es pekin express total!...

...qe em surt de debò dirte qe testimo Nuria i qe encara ploro més i qe...ets una amiga per sempre sempre sempre...

...Que aventurera!!!. Pel que m'arriba estàs cumplint el teu gran somni!!. Felicitats Núria!!...

...m'agrada molt aquest nou look que has agafat de chica viajera aventurera-hippie....

...Aquestos dies amb aquestes reflexions m'estic recordant de tu mes que mai...

...continua disfrutan l'experiencia i guardat per a tu tot el que facis en aquest viatje perque saps que sera unic e irreptetible!! aixi que nomes tas de preocupar mentres estiguis de viatje de disfrutarlo!!!!...

...Tinc ganes de veure´t deus estar preciosa, bé.... tú sempre ho estás...

...Uoooo Nuria! Sembles la meva guia espiritual ja!...

...Núria m’encanta veure les novetats que penges, veritablement vius una experiència meravellosa, francament hem fas delit...

...Et sento tan aprop ara mateix!q memocionoooo...

...Tots els anys guanyem alguna cosa important i aquest 2011 ha estat la teva amistat no ho oblidaré mai...

...I estic tan felic q estiguis tan be seguint el teu cami...

...Crec que amb tot el que estàs escribint després pots recopilar-ho per escriure un llibre de viatges, en serio, es molt bo!! Ho expliques tot tan bé i amb tantes ganes que sembla que em teletransporti alla mateix...

...Bé, m'ha encantat el teu correu i les meravelloses notícies. T'envio el petó mes gran del mon....

...Nuria, veuret memociona cada vegada...

...Me emociana verte tan feliz y m hace sentirme muy feliz a mi tambien!...

...el teu interior Núria que no canvii mai !!!!!...

...Tot el que explicaves que estaves vivint em recordava moltíssim a l'experiència que vaig tenir!...

...En aquest mateix moment estem fent LO puto brindis per tú :)...

... Les receptes que cuines, plenes d'amor i bon rotllo. Les fotos, les pesqueres, els gossos, els nens, els ulls brillants, les pells morenes, tot destil.la l'autèntic miracle d'estar vius...

...Nuria gracias por tu luzzzz me emocionaste muchooo!!! ...

...Nuria acabo de llegir el teu post i he estat aixi aixi d'emocionar-me! I mira que jo amb aquestes coses soy "un tio duro eh"...

...te felicito per l'experiència tan guapa que vius i el coratge de fer.ho; pel teu propi conte,ets molt valenta i llesta...

...Me alegra saber que estás siguiendo los dictados de tu corazón!!...

...Nuria, el tren acaba de parar en Lleida Pirineus camino de barcelona... Saludo y abrazo esta tierra de tu parte con alegria y placer...

Oye y menuda niebla... Pues anda que no estas bien por alli  con tu morenito y solecito australiano...

...m'encanten les teves experiemmcies i la teva bpna ondaaa...

...cada vegada que llegeixo el teu. Log agafaria un avio, i aixo que odio volar...

...Nuri guapa me sigues dejamdo alucinada ahora ppr Australia, eres la leche!...

...EL MAX JA ESTÀ AQUIIIIII..!!!!!...

...k bien expresas tus semtimientos! Y k facil es kererte nena!!...

...Continuo pensant que ets tan valenta! I sobretot enveja perquè fas el que vols i el que et ve de gust. I això deu ser una recàrrega d’energia brutal...

...Bonica m'he emocionat al llegir el teu email i he sentit un wow a la panxa...

...Bueno, i això que s'acostuma a dir en aquestes dates Bon Nadal, però que bueno espero que toooot et sigui booo, lo nadaaal i tooot lo que et rodegi cada dia en aqeusta vidaaa!!...

...com m'alegro de saber de tu, la veritay es que estic enganxada al teu blog...

...Encara que no ho sembli penso molt en tu i vaig seguint el blog quan puc...

... You are a beatiful person inside and outside...

...hi ha moments que em fas saltar les llagrimes, ets bona punyetera... Saps com arribar a dintre, disfruta! Quina enveja em fas...

...Estic molt contenta de veure lo feliç que ets. A tots ens convindria fer un viatget aixi i valorar el que realment es necessari i el que no... Moltes gracies per compartir la teva aventura de viatjar...

...Que grande!!! Buff siento tu libertad en tus palabras, el viaje que estás viviendo no tiene precio, estás viviendo la presencia que es lo único que existe realmente...

...m'emociono només de pensar en la germana que tinc.. en el que ha fet, es alucinant, admirable...t'estimoooo!!!...

... No em considero la persona més afectuosa del mon, em costa expressar amb gestos el que sento pels altres (no vol dir que no ho senti, al contrari), pero ara, si et tingués aqui davant et faria mil petons i mil abraçades!!...

...y la veritat quins collons tens!!! jeje!!! perque quan ho penso dic va es qeu ralment ha de ser molt guapo viatjar per alli!! ...

...faltarà la REINA, La Núria, TÚ, L'única, la auténtica Núria que va prendre la decissió de conèixer un mon nou i alhora coneixer-se ella mateixa...

...Núria, em fas somriure, veure el teu blog m'anima. Ets tot una espurna d'il·lusió, sé que estàs per Austràlia ara...

...Cuida't molt i segueix així de lliure!...

...Menuda experiencia personal!!! Suena de maravilla todos los viajes y experiencias que estás pasando ... sin duda estás cerca de la excelencia del carpe diem ;-) ...

...Quierete mucho, cuidate mucho y sobretodo no te olvides del verdadero objetivo de tu fantástico proyecto .FELIZ NAVIDAD...

...ja hi he entrat, és impressionant!!!!! m'has fet emocionar! ets tant especial per mi! m'encanta com ets! així que a seguir creixent i fins ben aviat preciosa!!!...
...Continua disfrutant. Valenta. Valenta no per estar ara sola viatjant. Valenta per haver decidit que deixaves en stand by la teva carrera professional (la teva feina en un moment de crisi) per decidir ser més feliç...

...M'encanta tot el que dius. De fet, el dia que vaig llegir la teva resposta, em va alegrar ja de bon dematí...
...Te sigo por l blog muy way me encants leerte con toda esa energia positiva y renovada parece q m llegue un poco a mi! ;)...

...Quina sort de viatge! sembles molt feliç!...
...Lo imporant de dir es q et trobo a faltar, i em va saber greu no despedirme gaire, pero era perq em feia pena...

... Et voldria donar una mega abraçada, de fondre'ns. Tens magia. Ets especial. No ho oblidis mai...

...Ets grandiosa fixat bé GRAN DIOSA... pillas? ja, ja ,ja...

...Algú va dir alguna vegada.... "dicen que la distáncia es el ovido" MENTIDA, jo no t´oblidaré mai....

...Núria.... Que bonito lo que cuentas, percibo que estás vibrando como nunca antes... Y eso me hace muy feliz...

...Tinc humitat als ulls aventurera...


...Per mi és un autentic plaer sentir la teva veu plena de Llum, Vida i energia...

...La veritat, m'emociono quan ho miro, has estat, una persona fantàstica dins de la meva vida....

...T'estimo. Molt!, i em sento orgullosa de tenir-te a la meva vida. Ets un regal...

...Felicitats Núria per la teva grandesa...

...Brutal el que estàs fent, tinc ganes de veure't i que m'ho expliquis, segur que esta sent una experiéncia que et farà millorar i canviar la forma de veure les coses...

...he pogut transportar-me a través de l'energia que m'han traspassat les teves paraules, les teves imatges, els teus somriures. Ho has aconseguit Nurialitas, t'has trobat i ben trobada, quina bona carona m'has deixat ;)...

...Bé seguiré gaudint del teu blog. Ah! i segueix somiant amb mi!.... ja saps que diuen que a vegades els sominis es fan realitat.... igual aparec qualsevoldia per Laos ja, ja, ja,ja...

...Hacía tiempo que no entraba en el blog y he de reconocer que me cae la baba cuando leo tus andanzas, me invade una especie de envidia, nostalgia y hasta deseo desenfrenado de romper con el presente...

...Aix nena si lo voy mirando y x un lado t envidioooo xo cn cariño! Has sido muy valiente x lanzarte y asi disfrutar de todo sto xq era l momento de hacerlo!...

...Estic plorant encara d'emoció, Núria... ets la bomba....

...Com et deia, disfruto molt llegint les teves aventures per aquests paissos llunyans, alhora que m'agrada veure lo bé que t'ho estàs passant...

...tranqui nurietaa que tinc previst stari mooolt i moooolts anys al teu costat per fer-te riure i el que convinguiii! un petoo inmens...

...t prometo k hoy m levante d verdad sin dspertador y k hacia mucho tiempo k no m pasaba!! Fue t energia! Mandame mucha amor..

...M'ha vingut dir-te algunes coses molt bones que em transmets. "VIDA, IL-LUSIÓ, FORTALESA, VALENTIA, SENSIBILITAT, COR i ENTREGA"...

...Avui he somiat amb tu, he somiat que estaves a Pai i he anat pensant tot el camí a la feina que hauries actualitzat el blog! i me conectat i he vist que eres a Pai a qué t'encanta???...

...Veure altre gent que vivint en poc son feliços, et fa obrir els ulls i veure un altre mon, l'autentic mon, fora de superficialitats i "motxilles" emocionals i maniàtiques que entorpeixen el camí a seguir per aquesta vida...

...todo lo k stas viviendo sera una experiencia para los 2. te kiero mucho...

...Hola Nurita : De vez en cuando entro en tus escritos y me pongo al día de tus andanzas, por lo tanto huelga preguntarte como te va la vida porque ya veo que las cosas se tornan favorables. No sabes cuanto me alegro, la vida es ... eso lo que somos capaces de disfrutar...

...ahir vaig entrar al blog i vaig llegir el teu post...i uffff.........vaig sentir la necessitat de cridar als 4 vents el que havies escrit!!!!...

...Per un 2012 ple d'energia i d'amor, brindaré per tu carinyu!!! I què millor que ens uneixi aquesta energia tan forta, les ganes de viure i de sentir!!!...

...cada cop que et llegeixo penso: ostia! però quina valentia que té la Núria! i de mica en mica t'has convertit en un model a seguir x mi...
...lo k stas aprendiendo son los autentikos pilares d la felicidad y sus bases tienen k star muy bien echas para k en los momentos d tempestada k seran muchos a lo largo d la vida esten ahi bien sujetos para ayudarte a vivirlos en armonia!...

... t'envejo, t'estimo i t'enyoro...


2 comentaris:

  1. Núriaaaaaaaaa, un cop més, sorprenent, bonissim, disfrutar és l'únic que he fet llegint el teu blog, buaa algunes frases són molt profundes, fins i tot em costava saber quines eren meves, potser perquè ho pensava igual que aquell qui t'ho escria però no havia trobat la manera de dir-t'ho. Però per altra banda, també tenia ben clar quines eren meves perquè segueixo pensant-ho. PD: ser que les frases són anònimes però, m'he quedat intrigada de qui és el que t'hauria de proposar com a ministra d'Hisenda, dili almenys que me escollonat amb la seva frase!jajaja un petò canguret meu ;)

    ResponElimina
  2. Lí... Un altre cop, també, em desperto, llegeixo el teu comentari, i em surt una carcajada.... Mai em deixes indiferent.... Et veig molt intrigada amb lo de la ministra.... Ho sabràs ;) és bo, eh?

    ResponElimina